petak, 12. svibnja 2023.

DEVETNICA SVETOJ RITI, 13.05.2023 - 21.05.2023.

🐝DEVETNICA SVETOJ RITI🐝 
🍯Prvi Dan, 13.05.2023.🍯
📮ZA SVE PRISTIGLE NAKANE📬
iz Nebeski sandučić svete RITE 📬🌹🍯🐝 
🎺🕊LIVE u 19:00 sati, na 
stranici: SVETA RITA, zaštitnica u beznađu

UVOD: 

📇 Bilo bi poželjno da isprintate devetnicu, da me lakše pratite u prijenosu... tko želi može moliti u samoći, a oni koji su u mogućnosti dobro mi došli u zajedništvo, video će ostati na stranici pa možete pogledati kada stignete... nadam se da ću ga moći skinuti i na svoj youtube kanal, da se umnažaju molitvice. MIR I DOBRO. 💗

NAVITE ALARMIĆE U 19:00 🤗

Dušice Božje, pripravite srdašca za sutra, tko još želi može molitvene nakane pisati u grupu Nebeski sandučić svete Rite, da nam anđeli čuvari sa sveticom u pomoć pohite i donesu ljubav, zdravlje, dječicu, radost, posao i mir...  Na stranici će biti live prijenos u 19:00 sati, toplo se nadam. Bitno je ustrajati u bdjenju i sjediniti se sa voljom Oca Nebeskog, kroz milost Presvetog srca. Duh Sveti je naš darivatelj, a sestrica sveta Rita zagovornica, kojoj Gospodin ništa ne odbija ako je to dobro za nas. U  live prenosu osvrnuti ćemo se i na liturgiju dana, a ja ću kao i uvijek govoriti onako kako mi Duh Sveti stavi pouke na srce. Na kraju devetnice izmoliti ćemo i dio krunice svete Rite. Sjedinimo se u molitvama i uzvjerujmo u SVJEDOČANSTVA PO ZAGOVORU MILE SESTRICE, zaštitnice sviju, a posebno oboljelih i željnih dječice. Neka zamirišu ruže Edenske iz ružičnjaka svete Rite a male Bijele otajstvene pčele na naše rane donesu meda koji liječi tijelo i dušu. Smokve slatke neka izrastu na našem drvetu života, da se čuje pjesma dječja po svud! Ovu devetnicu ja osobno molim za sve vas ljubljene u Kristu, fala što mnogi mole za mene u ovo trnovito vrijeme borbe sa zdravljem. Neka se proslavi Živi Bog u svim molitvenim srdašcima, da BLAGDAN SVETE RITE pamtimo po čudima! Nadajmo se da ćemo jednog dana posjetiti Casciju sa buketom zahvalnih ruža za svetu Ritu, ali i ovdje kod nas možemo se uputiti u Split i Sesvete gdje su relikvije naše voljene zaštitnice. Razmatrajte njen životopis, pogledajte film, dokumentarac, upoznajte vrline svetice i poslužite se njima. Nek nam se devetnici pridruže svi sveti, posebko sveta Rita, svi anđeli i arhanđeli, bolni i radosni, duše u Čistilištu. Da obradujemo vjerom, ufanjem i molitvenom ljubavlju GOSPODINA. Neka se otkloni iz našeg života sve ono što nije naš križ, a križ koji moramo nositi izljubimo hrabro. Amen. 🎺🕊

U kutijicu svete Rite upisala sam sva imena molitelja... neka ih u naručje uzme sveta Rita i prinese Isusu kao bisere u škrinjici sa blagom duša. Amen. 🌹

Iv 15, 18-21
Vi niste od svijeta, nego sam vas ja izabrao iz svijeta. 💗

🌹🐝PRVI DAN🍯
Svrni pogled na me, sveta Rito, da stojeći ponizno pred tobom dokažem ti svoje duboko štovanje, da od tebe naučim put krijeposti, da tvojim zagovorom isprosim od Boga milost koju ću slijediti do smrti. U sedmoj si godini postala znamenita po svakoj krjeposti: mudrosti, poniznosti, uzdržljivosti, pobožnosti, molitvenom duhu, pokori i odbacivanju svijeta i njegovih ispraznosti. Blažena ti koja si već od djetinjstva dobro znala kako odgovoriti milosti Božjoj! Blažena ti koja si već tada položila temelje svojoj svetosti! O, koliko sam bio i još uvijek jesam različit od tebe! Uvučen u ispraznosti svijeta, nebeske me stvari zamaraju; moji grijesi rastu iz dana u dan, a misao o pokori plaši me. Uslišaj me, sveta Rito, koja imaš toliki utjecaj kod Boga, isprosi za me pokajanje i novi život. Isprosi za me da, ako i nisam slijedio tvoju nevinost, mogu slijediti tvoju pokoru i jednog dana primiti dragocjenu nagradu koja je na Nebu namijenjena nevinima i pokajnicima.
(Oče naš … Zdravo Marijo…Slava Ocu…)

🌹Molitva svetoj Riti🌹
 
Sveta zaštitnice nevoljnika, sveta Rito,
čije molbe Nebeski Otac ne odbija,
koja si zbog obilja u
postizanju milosti nazvana
“Zagovornicom bespomoćnih”,
pa čak i nemogućeg, sveta Rito, tako
ponizna, tako čista, tako
ojađena, tako strpljiva, s tako
samilosnom ljubavi za Raspetog Isusa,
jer si od Njega isprosila sve što si
tražila, te se zbog toga
svi s povjerenjem uzdaju u tebe u nadi
utjehe ili izbavljenja;
budi milostiva svojim
moliteljima i založi se svojim utjecajem
kod Boga poradi njih;
udijeli obilno milosti sada, kao što si ih
udijelila u tolikim čudesnim slučajevima
na veliku slavu Božju,
za širenje tvog štovanja i utjehu onima koji vjeruju u te.
Obećajemo, ako naše molbe budu uslišane, da ćemo te slaviti
objavljujući tvoje milosti, blagoslivljati te i pjevati vazda hvale
tebi u čast.
 
Uzdajući se u tvoje zasluge i utjecaj kod Presvetog Srca Isusovog, molimo te … (ovdje navedite svoju prošnju) 

________________________ u 💗
 
🐝Litanije svete Rite🐝
 
Na svaki od sljedećih zaziva odgovorite sa: “Moli za me (nas)”
Osobitim zaslugama tvog djetinjstva,
Savršenim jedinstvom s voljom Božjom,
Uzvišenim trpljenjem za vrijeme bračnog života,
Utjehom koju si doživjela obraćenjem supruga,
Bolju koja ti je ispunila srce zbog umorenog supruga,
žrtvovanjem tvoje djece radije nego da teško uvrijede Boga,
Čudesnim ulaskom u samostan,
Strogom pokorom i svakodnevnim trapljenjem,
Trpljenjem zbog rane od trna koju si primila od Raspetog Spasitelja,
 
Božanskom ljubavlju koja ti je obuzela srce,
Onom znamenitom pobožnošću svetom Sakramentu, u kojem si živjela četiri godine,
Srećom kojom si se odvojila od kušnji da bi se pridružila Nebeskom Zaručniku,
Savršenim uzorom kojeg si dala ljudima u svim životnim prilikama.
 
Moli za nas, sveta Rito, da dostojni postanemo obećanja Kristovih.

🍯KRUNICA SVETE RITE,🍯
prolazimo kroz sva otajstva,
ali kraće... po 1× Oče Naš, 
1×Zdravo Marijo i 1×Slava Ocu. 

💧🌹💧

U IME OCA I SINA I DUHA SVETOGA. AMEN.

Apostolsko vjerovanje

Vjerujem u Boga, Oca svemogućega, Stvoritelja neba i zemlje. I u Isusa Krista, Sina njegova jedinoga, Gospodina našega, koji je začet po Duhu Svetom, rođen od Marije Djevice, mučen pod Poncijem Pilatom, raspet umro i pokopan; sašao nad pakao, treći dan uskrsnuo od mrtvih; uzašao na nebesa, sjedi o desnu Boga Oca svemogućega; odonud će doći suditi žive i mrtve. Vjerujem u Duha Svetoga, svetu Crkvu katoličku, općinstvo svetih, oproštenje grijeha, uskrsnuće tijela, život vječni.

OČE NAŠ...

3 Zdravo Marije

koji neka nam po zagovoru svete Rite umnoži vjeru.

koji neka nam po zagovoru svete Rite učvrsti ufanje.

koji neka nam po zagovoru svete Rite usavrši ljubav.

Slava Ocu 

OČE NAŠ... 

BOŽE, U POMOĆ MI PRITECI!
GOSPODINE, POHITI DA MI POMOGNEŠ!

1.
Sveta Rito, Ti sad u nebu uživaš najveća dobra, ljubiteljica si patnje
i trpljenja. Zbog našeg Gospodina Isusa Krista molim Te pomozi i meni
da i ja po Tvojem zagovoru mogu sve svoje patnje i trpljenje podnijeti
s ljubavlju za našega Gospodina Isusa Krista.

Oče naš
Zdravo Marijo… KOJI NEKA NAM PO ZAGOVORU SV.RITE DA STRPLJIVOST
U TEŠKIM TRENUCIMA ŽIVOTA…SVETA MARIJO
Slava Ocu

2.
Sveta Rito, Ti si slijedila zapovjedi Isusa Krista i oprostila ubojici,
a sinove poticala na oproštenje, molim Te, premila zagovornice i
pomoćnice, pomozi i meni da i ja mogu oprostiti i srcem i dušom.

Oče naš
Zdravo Marijo….KOJI NEKA NAM PO ZAGOVORU SV.RITE DA SNAGU DA
OPRAŠTAMO I LJUBIMO SVOJE NEPRIJATELJE…
SVETA MARIJO
Slava Ocu

3.
Sveta Rito, Ti si ostala udovica i prihvatila sveti samostan u kojem je
slatki zakon posvećenja, pomozi i meni , mila svetice, da i ja svakim
danom sve više i više duhom rastem i živim na slavu Isusovu.

Oče naš
Zdravo Marijo …. KOJI NEKA NAM PO ZAGOVORU SV.RITE DA POTREBNU
ČISTOĆU DUŠE I TIJELA…SVETA MARIJO
Slava Ocu

4.
Sveta Rito, Ti si u svom utočištu tijelo stezala lancima, postom i
patnjom za ljubav Gospodina Isusa Krista, molim te pomozi i meni da i
ja mogu činiti pokoru, obuzdati svoje strasti, živjeti i svjedočiti
ljubav Isusovu.

Oče naš
Zdravo Marijo…. KOJI NEKA NAS PO ZAGOVORU SV.RITE OSLOBODI OD
SVAKOGA ZLA DUŠE I TIJELA…SVETA MARIJO
Slava Ocu

Sveta Rito, onaj krvavi trn koji je probo tvoje čelo za Tebe je nebeski
izvor koji ublažava tvoju bol i nagrada za strpljivost koju si toliko
puta pokazala u svojim životnim situacijama u naglosti i srditosti
svoga muža, pomozi i meni da i ja imam potrebnu strpljivost za svoga
života.

Oče naš
Zdravo Marijo… KOJI NEKA NAS PO ZAGOVORU SV.RITE OSLOBODI OD
SVAKE NAGLOSTI I SRDITOSTI… SVETA MARIJO
Slava Ocu

Nema komentara:

Objavi komentar