četvrtak, 4. svibnja 2023.

SVJEDOČANSTVO PO ZAGOVORU SVETOG JOSIPA

Sveti Josip mi je poslao u život prekrasne osobe, kroz 30 dana posvete dao mi brojne znakove, odgovore... tu posvetu sam umnažala...i ponavljala iz mjeseca u mjesec. Jedna divna duša u njegovo svetište me je danima vodila... druga mi je sliku poklonila... treća kip podarila. Dala sam oslikati i sliku koju sam čudesno vidjela, nazvala sam je Čudo svetog Josipa i još to čudo čekam vjerno. Tu je sa mnom u srcu. Bilo je mnogo bdjenja uz njega... mnogo onog oče moj duhovni pomozi mi kroz javu i san, njegovo ime bi me budilo i u san bi mi dolazio. Onako kako on zna blaženom tišinom. Bilo je dovoljno samo znati da je tu, da me podržava. On mi je zacijelio i ranu na nožnom prstu, spojila sam je sa njegovom sličicom i rekla pomozi mi sveti Josipe i naravno pomogao je, svojim me ljiljanima izliječio. Istina je da me još mnogo pretraga čeka i da će biti suza kao rijeka, ali znam da ću zbog njega u radost ući i haljinu crnu presvući, u bijelo se obući. Ova bolest je samo da se duša pročisti i preobrazi u ono milo Bogu. Lipo je znati da duša nikada sama ne pati, ljubav je sveta krijepi sa križa podiže da gleda gore ka Kristu. I danas ću u Nazaretsku kućicu, tamo gdje mi sveti Josip loži vatricu, a Gospa peče za nas pogačice ozdraviteljske koje nam lomi i dijeli Djetešce Isus. Povjeravam se poočimu Krista kralja, da i moja duša kao kćer u njegovom svetom krilu spava. Amen. 🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 4.05.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar