četvrtak, 1. prosinca 2022.

MOLITVA TRUDNOJ GOSPI

Da upoznam volju Božju pomozi mi majko rajska, obasjaj mi put mirom i radošću, da znam po mirisu svježine prepoznati kud mi je. Uzdam se u Riječ mudrosti Božje, poukama Svevišnjeg vjerujem. Iz svake tame izbavi me da me prosvjetli svjetlo koje sja u utrobi tvojoj iz Presvetog srca malog Djetešca Isusa. Preobrazi me ljubavi u ljubav. Otkupljena sam dragocjenom krvlju molim te da se okrijepim i služim toj tajni uskrsnuća, pomozi mi biti svetih vrlina Ružo Otajstvena. Majko neka se moja pupkovina obnovi, neka sve ono od mog začeća što je bilo ranjeno ozdravi tu dok bdijem dušom uz tebe i Isusa koji se kupa u tvojoj milosnoj maternici. Djevo ljubljena u tvojoj plodnoj vodi operi me od svih bolesti i grijeha, pomozi mom djetinstvu izruganom da se iscijeli, da krik djevojčice zamijeni pjesma slavljenja. Na novo me rađaj u krilu svome ununaj, uspavaj me pa me probudi kao novu u Gospodinu. Majko želim sa Isusom paliti svijeće adventske na stolu koji je izradio sveti Josip, neka zasja nada, mir, radost i ljubav u srcima. Oporavi me pod plaštom svojim od ove neizustive boli. Pomozi mi biti ona koja sam u raskajanoj molitvi i ona koja ljubi vizije ljubavi sa obitelji koja je nastala kao utjeha moga srca. Majko stavljam u tvoju milosnu maternicu blagoslov i molitvu svoju, ti moli da se sve u mom životu po Djetešcu Isusu preobrazi u služenje iz ljubavi. Ti me poznaješ ti znaš da mi je molitva biti vrsna žena vrsnom muškarcu predana. Iz bolesti me vodi u ozdravljenje, po tvojim prečistim rukama. Neka se ispunja volja Svevišnjega. Amen. 🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 1.12.2022.

 

Nema komentara:

Objavi komentar