petak, 2. prosinca 2022.

MAJKO KRISTOVA ISPROSI MI OZDRAVLJENJE

Majko Isusova podari i ovoj curici u meni mlijeka svoga, da ozdravi ono maleno u meni od djetinstva ranjeno. Fali mi majko moje malo tjelašce, nisam za ovu veličinu, sve je ovo tuđe, sve je ovo križ koji duša moja evo hrabro nosi. Ali umorna sam majko, izmijeni mi ime zemaljsko u rajsko. Jer Ana ne može više biti zgrčena, bolesna, u trncima i grčevima strašnim, otjeraj crne ptice rugalice sa tijela koje je tu kao da bi ga se trebale uplašiti vrane, malo strašilce baš sam oduvijek i bila, poruge sam osmijehom duše krila. Obuci me u malu radosnu curicu, na novo rođenu. Sličniju onoj Emanueli koja Boga proslavlja i pjeva i kada je najveća žega. Osobine male curice zadrži u mom srcu, neka budem mala Princeza Kristova. Neka pobjedi SVETO OZDRAVLJENJE DUŠE u meni, neka zablista milost Djeteta Isusa iz utrobe tvoje na utrobu majke moje koja ne zna zašto sam ovako trnjem ukrašena, a ja samo znam da je sve to Isusova milina, na spasenje mnogih. Neka sada nastupi čudo ako misliš da je dobro da bude kraj ovoj muci. Isuse evo i mene u mom Getsemaniju ali nisam sama sa tobom sam i voljenima i znam ljubljeni ne moram sve ovo nositi, ne moram kalež gorki ispiti, sve si to za mene na križu učinio Ti. Znam da ćeš me osloboditi i oživiti ono ranjeno u meni, onu curicu koja je naglo morala postati žena, a nisam odrasla nisam. Tako sam malena, još bi se sa medvjedićima igrala. Ljubav da bude ljubljena, da si služimo svi vjerno, samo bi to. Amen. 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 2.12.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar