ponedjeljak, 26. prosinca 2022.

GOSPODIN JE ONAJ KOJI KAZUJE DA JE SVE SA NAŠIM ŽIVOTOM NA DOBRO, JER JE ON DOBAR

Zna mi pjesničko novo ime, prozvao me njime, spasio me imenom svojim. U meni njegovo ime poput pjesme miluje boli, svako slovo Emanuela mene blagoslivlja i rane moje voli, cjeliva. I jesam i sluškinja sam i princeza Kristova, kako god mu se kad dopada. Nekada suzama čistim prozore duše, ali još češće zamirišem srce osmjesima vjere. Znam Njega koji uslišava sve moje želje. Danas je naš svećenik lipo rekao; "Sve je dobro kako jest, jer je Gospodin Onaj koji JEST, tako je dobro i ovo moje od života jer je od Njega sišlo za izgradnju duše i kao dokaz da je ljubav nevidljiva a tako osjećajna. I pobjeđuje uvijek ta čudesna sveta ljubav, koja nas je došla spasiti. Amen. 🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 26.12.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar