nedjelja, 4. prosinca 2022.

ISTINI U POHODE

Dok kiša milosti pada, čuje se naš smijeh sada... hodočastimo Istini u pohode, uz pjesme slave Božje radujemo se! Mirisnim svetim uljima i molitvama ukršen nam je put kuda idemo prema slavi Božjoj! Neka se poput najlipši instrumenata čuju glasnice braće i sestara i Presveto nam se srce smiluje dok nas u jedno spaja. Slatkoća Očeva izbavlja nas iz sve gorčine kada zazivamo Isusovo ime. Sveti križu obasjaj nas čudima u Križevcima, amen. 💦🕊️🥰💒

Primila sam nagradu ustrajnosti pod križem, jer mi kosti držaše osmjesi prisnih duša, oni su bili tu kao moja podrška u književnom stvaralaštvu. I dobih knjigicu i zahvalnicu, ali ponajviše dobi milost sa dragima biti i drugu braću i sestre aplauzom podržati. Misno slavlje u Crkvi svete Ane radovalo je duše pobožne, sve novim činilo se. Molitve su ka Nebu tekle istinu su srca rekle. I dragu sestricu sam ondje srela u radosnom ruhu, obe smo ovisile o anđeoskom kruhu. Nastavilo se slavlje u nama, osnažilo me da hodam i u sred rana. 

Zahvaljujem svetoj Riti na isprošenoj milosti i svima koji su na bilo koji način bili uz mene u molitvi da mi uspije otići na ovo divno duhovno književno stvaralaštvo, gdje sam po prvi put stala na pozornicu sa onima koji si mi po pjesmi slični, po obrani Riječi Božje, po ljubavi za nadahnuća Duha Svetoga. 
Posebne čestitkice nagrađenima od 💗 meni je najveća nagrada da je toliko ljudi za mene molilo i bilo uz mene, posebno blagoslivljam onu dušicu i grupu koja je za moj put postila. Zajedno smo jači i raduju se i moje satrvene kosti. Vidite iz slikica, ljubim vas, a posebno one koji mene srcem ljube 😍

Nema komentara:

Objavi komentar