nedjelja, 25. prosinca 2022.

LJUBAV JE MOJA PTICA IZLEĆI ĆE ČUDA

Hej zaboravi da sam bolna, samo se osloni na onu koja sam u duši, kojoj nada u Krista prostire srebreni zvijezdani tepih i kazuje princezo dođi! Zapletena u ljubav arterija svojih to sam bar bila, kako to djeluje van mene kaži. U danu, u noći svud me potraži, ali me traži u sjaju neba, u onom što ti srcu i duši treba. Mene ima svuda, gdje ima tebe, nekad sam čak u zraku kojeg dišeš, iznendanoj suzi koju brišeš, vodi koju piješ, ali znaš di me je najviše, u duši kao radost, kao pjesma, kao danonoćna ptica pjevica i ja se dragosti ne selim u tople krajeve, ja sam i ljeti i zimi uvijek u gnjezdašcu tvoga srca, ptičice izlegu čuda i moja će ljubav, amen! 🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 25.12.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar