utorak, 1. prosinca 2020.

ISUSOVA LJUBAV JE SVJETLO

Ti si moj adventski svijećnjak Isuse, tvoja ljubav pali svijeće moga srca. „Jer ti si svjetiljka moja, Gospode, i ti, Gospode, tminu moju obasjavaš“ (2. Samuelova 22,29).
Ispunjaš me svjetlom nade, mira, radosti i ljubavi, zbog Tebe mi duša neće ugasnuti nikada, tvojoj milosti spasenja pripadam. Ulje nad kojim mole svi sveti donose danonoćno sveti anđeli, neće se ugasiti ovo ljupko sjedinjenje naše nikada. Zbog tebe je moj križ blagoslovljen, bdijem u ovom vremenu i kazujem svijetu da ne zaboravimo na tvoje riječi da si ti Svijetlo svijeta i da nam je izvor istinskog Raja u Tvojoj ljubavi. Iv 8, 12Ja sam svjetlost svijeta, govori Gospodin, tko ide za mnom, imat će svjetlost života. Obasjavaš me u beznađu, darujući mi nadu i tama uzmiče pred Silom Duha Svetoga, tvoje Betlehemsko svjetlo pobjeđuje sve bolesti, tuge, okove. “Da, nekoć ste bili tama, ali ste sada svjetlo u Gospodinu. Živite kao djeca svjetla.” (Efežanima 5,8) Dar je ta ljubav svijetla, dar zadobiven mukom Jaganjca Božjega."Psalam 56,14 jer si mi dušu od smrti spasio. Ti si očuvao noge moje od pada, da pred Bogom hodim u svjetlosti živih." Bog Živih  nam je svima donio dar života i vjeru da ćemo uspjeti u čestitim nakanama. Job 22,28 Što god poduzeo, sve će ti uspjeti, i putove će ti obasjavat` svjetlost. Divan je Bog mudrost daruje onima koji ga ljube, malenima i poniznima. "Mudre izreke 6,23 Jer je zapovijed svjetiljka, pouka je svjetlost, opomene stege put su života." Stanovnicima praha zasjati će svjetlost. Sve rane biti će izliječene rukom Boga Oca kroz milost Predragocjene krvi Kristove u koju se uzdamo, modrice od udaraca poganih orošene rosom ozdravljenja koju je obasjavao Bog na cvijetovima svojih anđela. Izaija 26,19 Tvoji će mrtvi oživjeti, uskrsnut će tijela. "Probudite se i kličite, stanovnici praha! Jer rosa je tvoja - rosa svjetlosti." Čudesan je Bog sa svjetlom snažnim - svjetlom rajske ljubavi, koje ne smeta očima, već im daje nov svet vid. Blago srcu koje ima duhovne oči, i gleda svijet po molitvenom osjećaju. U tome srcu stalan je život sa Gospodinom koji je sa nama u svim našim danima, nekada je djetešce koje nas milosno zagrli, nekada je u osmijehu novođene bebice, nekada u pažnji prijatelja, kolegica, rodbine i roditelja. Nekada u pozdravu stranca, zahvali siromaha, utjehi bolesnoga. Isus je dragi svijete oduvijek i zauvijek u nama, u svakom srcu kao svjetlo ljubavi. 

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 1.12.2020. 

Nema komentara:

Objavi komentar