ponedjeljak, 30. studenoga 2020.

BISERI ZA RUŽU OTAJSTVENU

A ja ću uzeti bisera iz rana svojih, da ih Ruži Otajstvenoj poklonim. Da sijaju nade, na Bezgrešnom srcu, da joj sjajem vjere kažem povjeravam se tvom voljenom majčinskom zagovoru, kroz koji ću se ja po milosti transfuzije predragocijene krvi Kristove oporaviti od ovih tugujućih muka. Čuje me Majka Nebeska, čuje me čitava povorka svetih, čuje me i čudesno molitvama hrabre u boli. Znam da Krist me voli i neće dopustiti više nego mogu trpiti, On zna ja sam navikla na trpljivost od kada za sebe znam. Mogu trnje progutati, zamišljajući to su nebeske latice. Jer biti će, svaka bol preobražena u rajske mirise. Ljekovitost Božja te nađe i kada tonu zemaljske lađe. 

Od ❤ Ana Emanuela , Bilaj 27.11.2020.

Nema komentara:

Objavi komentar