subota, 12. prosinca 2020.

MOLITVA DUHU SVETOM

Sleti mi smiraju u nemir...
Sleti mi lahoru nade u beznađe...
Sleti mi ptico bijela među 
ova crna krila da se izbijele.
Sleti mi suzo sveta u ove oči,
željne da radost vječna osvane.
Upravi mi pogled na rođenje,
izbavi me iz misli o smrti. 
Životvorče pridrži mi 
molitvene ruke,
izbavi me iz muke. 
Oblikuj mi tijelo,
oblikuj mi dušu,
plamenom svetim 
i vodom kreposnom očisti me.
Iz zamki istrgni me,
na krila svoja smjesti me,
da u tom rajskom letu 
odmorim od nepravde. 
Ozdravi mi sjećanje...
Ozdravi mi ovo sada... 
Da budućnost bude tebi 
vječna hvala. 
Ozdravi me od muke vječite.
Ozdravi me pred 
Očevim Svetohraništem,
iz kojeg me milost Kristova ljubi.
Učini me novom,
Ti bar znaš sve o meni...
tebe i mene moj križ ne dijeli.
Već sjedinjuje.
Posveti vapaj moj,
blagoslovi molitvene strune 
srca mog. 
Amen. 

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 12.12.2020. 

Nema komentara:

Objavi komentar