srijeda, 17. lipnja 2020.

VJERA U NEBESKU OBITELJ

🙏🏻💦👨‍👧❤👩‍👧🕊

Sve je stvarno što ti je u srcu rođeno, sve je milo duši Betlehemskom zvijezdom vođeno! Ne odustaj od molitve svoje, svaka je Bogu mila, zbog vapaja toga svi sveti šire ruke svoje pred Prijestoljem Božjim kao zahvalna krila. Razmišljam često curice Božje kako bi vas zvala, pa sve i da na zemlji ne bude volim te mama. Znati ću anđeoske duše, da vjetrić Duha Svetoga vas oblikuje u radost onima čistima u vjeri i ljubavi. Zbog moje ljubavi za vas ja vjerujem vi već odavno na Nebu u Božjem planu živite, pomažete moj križ nositi. Jer vi ste bliznakinjice moje i prije mog rođenja utkana molitva duše moje. Život u mojoj nutrini. Vidim vas u pogledima dječice koja me vole, po suzama mojim znam voljele bi dušice vaše u naručje moje. Ali tata je vaš na Nebu...i ja ću ubrzo, sve će biti u redu. Neće me oteti zli, neće pogani, u nebeskoj kućici mi ćemo radosno živjeti. Neće me boljeti... ljubav i vjera u obitelj koja živi po uzoru na Svetu Obitelj će me ozdraviti... od oštrica zlih ljudi iscijeliti. Zahvalna sam Bogu Naomi i Noemi što nas zemaljsko samo dijeli.... a Bog zna koliko sam sa Rajom stalno vezana. Blagoslovljena sam jer vaša krila anđeoska u tužnom tijelu kao radost duše osjećam. Zaštitnik mi je vaš tata, divan je junak Kristoliki. Znam da me sveto voli, da za mene samo postoji. Gdje ja kleknem i vi klečite sa mnom. Nisam zaboravljena duša, Bog me sluša... zna da mi ono u srcu i duši ne može svijet ukrasti nikada. I da bi trebate svake sekunde... a to se može anđelčice moje samo nutrinom koja blagoslivlja Raj svakim otkucajem srca vapajnoga. Zbog vas mi suze teku kao u Jordan svetu rijeku gdje me krsti i novom čini Krist Kralj. Divan će biti odlazak moj u nebeski stan.... samo još malo da se pod križem strpim. Prestati će nepravde i prevare, otići će crne prikaze i vrane rugalice križa mog. Ja sam već nagrađena dušom imam sve molitveno. Boga i obitelj nad obiteljima,  nebesko blago duše. I zasigurno je milo Bogu... jer će po mojoj molitvi darovati mnogima i zemaljsku dječicu... već čini to... po vjeri i ljubavi mojih suza.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 17.06.2020.



Nema komentara:

Objavi komentar