ponedjeljak, 22. lipnja 2020.

ROĐENDAN SA SVETIMA

Sveti Toma More i sveti Ivane Fisheru, danas na moj rođendan posebnu pažnju darujem vama nebesnicima Božjim dušicama borcima za svetu vjeru, čiji je danas spomendan. Pomozite i meni usavršiti se na križnom putovanju i goriti za razmatranjem i navještanjem Božje Riječi. Sveti Ivane Fisheru svećeniče i biskupe borče za sveti brak zbog važnosti sakramenta braka između Henrika VIII i Katarine Aragonske koji si smatrao nerakidivim u Bogu glavu su ti odrubili, tvoje su ruke Sveto Pismo u dan pogubljenja držale, pročitao si odlazeći u Raj: »A ovo je vječni život: spoznati tebe, jedino pravog Boga, i onoga koga si poslao, Isusa Krista. Ja sam tebe proslavio na zemlji, izvršivši djelo koje si mi dao da učinim. A sada, Oče, proslavi ti mene kod sebe samog slavom koju imadoh kod tebe prije nego postade svijet« (Iv 17,3–5). Sveto te svjetlo Duha Svetoga obasjalo a ti kao u zanosu reče: »Accedite ad eum et illuminamini!« – Pristupite k njemu i on će vas prosvijetliti! Zatim se obratio prisutnima jakim glasom: »Kršćanski narode, približavam se smrti za vjeru u svetoj Kristovoj Katoličkoj crkvi.« Glava ti pade, ali usta vjera naroda, dobili smo novog sveca kome glava bijaše izložena na mostu u Londonu, sve dok je nisu bacili u rijeku Temzu i zamijenila je glava svetog Toma Mora, koji ti je bio sličan u vjerskim uvjerenjima. Uz sve Toma More je bio humanist, pisac, nadahnut Duhom Svetim, pisac djela Utopija. Na dan smrti rekao je svome zetu sa njegovom krvniku pokloni zlatnik. I kazao »Umrijet ću kao vjeran kraljev službenik!« Tada je izmolio 50. psalam »Smiluj mi se, Bože!« Prije smaknuća zagrlio je krvnika, a sam si je povezao oči. Pohodio je svako jutro svetu misu, primao pričest i tako darovao počast Kristu Kralju. Pomozi mi sveti Toma More milostiva biti u Presveto srce križ svoj skriti i biti pjesma onima koji Boga vole. Svetim primjerom želim hoditi, tišinom biti glasna... pomozite mi svete duše živjeti po Božjoj volji. I da mi život bude Duša Kristova zauvijek. Amen. 🙏🏻🕊

Zahvaljujem ti na posebnim svetim iznenađenjima i čestitkicama kroz moje voljene! 😍😘😘❤🍾🎂

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 22.06.2020.




Nema komentara:

Objavi komentar