nedjelja, 28. lipnja 2020.

DOĐI MI KROZ SAN

Stavi me bolnu u povoje duše svoje, da procvjetamo zajedno u dolini milosti Božje. Anđele, laticama ljekovitim prekri me, užegle su rane moje, prijete mi žileti molitvenim venama i suze moje same teku prave mi od postelje jezero vapajno. Dođi slađano kroz san da vidim ljekoviti ozdraviteljski dan. Zadrži me dugo u molitvenim grudima, da mi duša u ljubavi odmara, dok mi tijelo šibaju nepravde i reži zmaj pogani na mene. Ne daj me iz krila svete utjehe, na proplanke miomirisne vodi me jelenče moje, tvoja ranjena srna se je napila presoljene vode, treba mi slatkoće iz potoka sa kojih ti piješ, u koje suze sakrivaš da ih Bog preobrazi u našu skupnu bisernu struku, od koje ćemo učiniti svetu krunicu za misna slavlja. Anđele sveti tamo gdje sam danas ja kleči sa mnom u duhu, da se omilim Gospodinu, pomozi mi opravdati se od svih kušnji i napasti zemaljskih i zaslužiti rajski stan. Ponesi me na krilima bijelim da odmorim od svih zloduha, od svih rana i mana, od sveg bola, samo noćas ma samo na časak, ti znaš da od križnog puta ne odustajem zbog Isusa... olakšaj mi snom, svetom utjehom pa da izdržim još koliko Bog ovu patnju križa na zemlji dozvoli. Ti sve ovo vrijeme moga trnja, cvijeće u Raju sadi. Da mi miriše na Boga i tebe postojanje duše moje. Amen. 🙏🏻🕊💒

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 28.06.2020.  





Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 28.06.2020.  

Nema komentara:

Objavi komentar