subota, 20. lipnja 2020.

ZAZIV BEZGREŠNOM ❤ BLAŽENE DJEVICE MARIJE 🙏🏻🕊🌹

Gospe, blagovjesnice rajska golubice, tebi se kao curica mala povjeravam oduvijek, a posebno danas na svetkovinu tvoga Bezgrešnog srca, koje za mir svijeta kuca. Tebi prinosim sve naše vapaje.... tebi Ružo Otajstvena koje se boji Zmaj Pogani jer si ga pobijedila Bezgrešnim začećem i tajnom očuvanja od istočnog grijeha.Tebi prilazim u duhu poniznosti, tebi kraljice svete krunice kojoj je štit novorođenče Oca nebeskog. Milosti si puna kroz Krista pobjeđuješ svaki nasrtaj zloga, svaku riku lava umiruješ, ušuškavaš nas u svoju nebesku haljinu kao u ozdraviteljske povoje. Majko, o majčice, želimo se oporaviti, želimo se obratiti, želimo mirisati iako smo u trnju. Želimo biti Kristoliki, zato te zazivam kao zaštitnicu duše, kao onu koja je rekla da uzvišenoj svetoj ljubavi, znam da ćeš reći da i meni ovoj običnoj grešnoj ženi. Jer si ti pomoćnica bolnima i vapajnima, onima željnima Krista. Dopusti duši mojoj da osjeti nježnost tvoju, kao kad si prvi put uzela Isusa u naručje, pa da mi oči od ganuća zaplaču. Već se događa, po ovim suzama što teku da me Otac nebeski po Tvom Bezgrešnom srcu uslišava. Presveto srce Isusovo je meni ovako djetinjoj kao uspavanka od patnje, kao zvečkica i truba milosna... hvala ti majko što si Bogu Ocu rekla da. I što i moju molitvu čuješ i Bogu prinosiš. Blagoslivljam vam po krilima Duha Svetoga rajska srdašca.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 20.06.2020.

Nema komentara:

Objavi komentar