petak, 19. lipnja 2020.

ISTINSKA LIPOTA JE BOGA OSJEĆATI I ŽIVJETI MILOSNO

Evo kako da istinsku lipotu dočaram, ovako u bolu križa skrivena.Ta lipota su Bože pouke tvoje, što u mojoj duši kao nadahnuti zapisi vijore, zrcale se kao biseri na suncu u očima promatrača. Pohvalu darujem mudrosti i razboritosti Duha Svetoga što na moje djetinje srce i dušu pogleda, pa me utješi glasom nutrine. Blagoslovljena sam jer mi nepce navješta istinu, čudesa Svevišnjega. Važne su rajske stvari koje se zadobivaju trpljenjem i kada nisi kriv, ljubeć i kada nisi ljubljen, lječeć i kada si bolestan, darujući se i kada nisi bogat. Najveća je dragocjenost duše imati Boga, On je blago nad blagom. Tko je Njega našao našao je smisao disanja. A On se nalazi u suzama i molitvama, u utjehi i suosjećanju u duhovnom tkanju, u požrtvovnosti koja križ prihvaća. On je sve ono najlipše što nas za djela ljubavi oživljava. Vikat ću to sa krovova svoje duše na sve duše svijeta, da me čuju svi u dolinama vapajnim i upiju blagoslov vjere, ufanja, molitve i ljubavi. Da ozdrave svi, posebno oni u duši, amen.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 19.06.2020.

Nema komentara:

Objavi komentar