srijeda, 18. studenoga 2015.

ღZAGROBNI POLJUBAC KOJI IZMJENJUJE SUDBINUღ

http://45.media.tumblr.com/beaf7076a772a67c2ec9e0eabedcd700/tumblr_nx0pcv8e1k1rrugpso1_500.gif Ako Mjesec zataji dušu moju
i buđenje moje Sunce ne najavi.
Ako padnem u smrtnu tišinu...
ako me nitko ne bude čuo,
ti moj odlazak sa Zemlje čuj,
osjeti, sveto me posjeti.

U prelazu sa Zemlje na Nebo sa mnom putuj,
zadrži me u snovima dugo.
Neka mi postelja budu ruke tvoje,
neka mi utočište budu oči tvoje,
Smrtnom me plamenu nedaj,
već svom žaru ljubavi...
poljupcu koji će izmjeniti moju bolnu sudbinu
i donjeti mi vječnu sreću.
Hoću da te nađem,
kada me ne bude u zemnom stanju,
ljubav bi trebala to uspjeti,
jer moja bol nikad nebi naudila tebi.
Oslobođena, kada budem oslobođena okova,
kada budem sama ljubav nebeska,
postat ću u potpunosti sa tobom stopljena.
Hoću svježinu tvoju, snagu tvoju,
Zagrljaj u kome sva bol moja ispari...
pred Princem Jeruzalemskim.

Nema komentara:

Objavi komentar