utorak, 3. studenoga 2015.

ŽIVI MI DUŠA U HRAMU TVOM ANĐELE MOJ!



Da te bol ne odrobije, nosiš u sebi vjeru, snagu ljubavi koja je otkucaj tvom srcu. Takva ljubav sačuva te od ozeblina toplim prekrivačem nježnosti svoje, tu me ostavi anđele ušuškanu u ljubav svoju da šapućemo pjesmom naših beskrajnih snova, ta bliskost neka traje bar stoljeće. Jer zaboravila sam sebe misleć o neprolaznoj ljubavi, tu neka budem u osrčju tvom, nije mi u plakanje, radovanje uz tebe sve je moje. Usnula sam na tvojim grudima, u mirisu košulje tvoje isparile su suze moje. Duša se moja iskrala iz tijela, otišla je gdje je htjela. U dubini tvojih očiju, u jezera šumska vjetar me odnio u oazu o kojoj ti sanjaš, razigrala sam se ko vila u rebrima, vratila se na mjesto od kojeg me Bog otkinuo i stvorio, vratila sam se u hram tvoje duše da te čuvam, da trajem za tvoja razigrana buđenja i najdivnije snove. Ukrasila sam sve svjetlom molitvenim i notama života, slađano moje gle ja žalosnica uspjeh postati radosnica, tebi i Bogu za ljubav.    

Nema komentara:

Objavi komentar