petak, 6. studenoga 2015.

MOLITVE DA OŽIVE, JA NEKA ZA POKORU NJIHOVU UMREM

,, Samo da mi je da ožive moje molitve, da ožive one ptice sanjive koje radosnu vijest potrebitima donose... Mogu ja u krletki da ostanem, ma nije mi nije više do zemaljskog i ove sudbine , meni je da se Svevišnji snagom Duha Svetoga spusti po mene, da u pamučne oblake duh moj polegne. Još samo da mi je da se izmire ljubav i bol, pa da postoji samo bezbol... suze da blagoslovi ptica bijela, da se svakom ko mi je u srcu ispuni želja. Ovo moje srce prepuklo ipak je izgradilo u sebi divan grad, u njemu je položen svatko meni drag... Divna su to lica, koja zaslužuju sreću nebesku, neprolaznu. Svoje bi se odrekla, vječno zaspala, samo da osmjeh sreće na njihovim licima dušom gledam. Opijum sveti mi treba, dašak koji odnosi moj križni put, odgovor zašto je život na mene ljut...dal zato što volim nadljudski...zar zato što bi za ljubav umrla? ,,
ღBilaj, 6.11.2015.

Nema komentara:

Objavi komentar