petak, 13. studenoga 2015.

Ljubav za sve neka se obistini

Kako ste mi lipi moji... dal se molitvica zrcali u molitvenim grudima, dok slap Božje milosti teče srcem!? Jeste ustrajali u postu, nadam se da jeste, lagano mi uz Božju ispomoć idemo napred, osnaženi, u meni se dosta tuga slilo, pa me onda ono sveto molitveno razveselilo. Pa vam svima želim reći da je jedini izvor naše sreće Bog, negativne misli otklonimo snagom vjere u darove Duha Svetoga, On je naš stalni Tješitelj, naša najveća nagrada Božja. Nema predaje, može molitveno srce puno toga i usred okova i bola.

Želim vam blagoslovljene dane, krunicom ukrasite molitvene ruke i pasti će sve muke, ispariti pred križem Gospodnjim, bit će kao da nikad boli nije ni bilo, jer samo ono nebesko u srce Gospod toči! Ljubimo, praštajmo, maštajmo...
PETAK je sjećanje na dan muke Gospodnje, postimo, molimo Njemu za ljubav i spas svih Božjih stvorova.     

Sve u Božje mile ruke neka ide, zamišljajmo kako nas grli, jer je misao stvarnost najveća! On nas treba, mi ga trebamo, divne li svete ljubavi! <3


,, Ljubav je nečujan neopisivi osjećaj, zato jer je ljubav Božja mir i lagoda nemirnom čovjeku. Ako zavapiš svim bićem svojim Boga znak, darovan ćeš biti u svom bolu nadom nebeskom, suze će ti biti vrednije od svih bisera zemaljskih. Jer su suze kapljice svetih osjećaja koje se zrcale u molitvenim očima. Molitva je sveti kontakt sa Rajem, sve lipote su u nama u viziji vjere srca i duše. Svemu što se nadaš, Gospod ti u srce stavi kao želju za koju moraš da se boriš.,,

Od <3 Ana Emanuela



Nema komentara:

Objavi komentar