petak, 6. studenoga 2015.

UMJESTO PATNJE, RADOST ĆE DOĆI

Umjesto suza, gle biseri nebeski teku...
Umjesto bola, gle bezbol u očima sjaji, duša Nebo taji!
Umjesto drhtaja, gle smiraj u grudima!
Umjesto suda, gle pravica se zrcali u zastavi pobjede nad zlim!
Umjesto neljubavi, gle ljubavi nad ljubavima kraj duše bdi!
Umjesto plača, gle osmijeh kazuje da sam od oštrog noža jača!
Umjesto razočaranja, gle očaravanje životno počinje!
Gospodin me vjerom obradova,
kalež gorčine ispih sa lakoćom,
jer sveto mi je sve što donosi mi utjehu i spasenje!

ღBilaj, 6.11.2015.

Lipi moji sve će se pretvoriti u željeno, samo virujmo svim bićem u sveta čudesa, jer ona postoje. Žarka želja poniznih duša u Nebeskom se Kraljevstvu zrcali i Isus čini sve da nam bude od Oca Nebeskog dato , onako kako je određeno u božanskom planu. Smilovao nam se svima dobri Bog, zagrljio nas snagom svoga Duha Svetoga i okrijepio.
Budite mi ustrajni u postu i molitvi! Ljubi vas sestrica Ana! :* <3 B.V.B.


Nema komentara:

Objavi komentar