petak, 31. svibnja 2024.

USLIŠANA U DUŠI

Osjećati se uslišano u sred velike bolesti koja je odnesla i posao i ljubav i zdravlje je čudo volje Božje. Nešto drugačije je za mene priredio Otac Nebeski i stavio tu tajnu kao radost srca, milosti imam kroz Isusa! Duh Sveti sve vodi, preobražava! Ne znam ništa samo volim, samo zahvalno molim! Radosna sam jer sam na strani svete ljubavi! Jer vjerujem Biblijskim zapisima.... jer osjećam silu Odozgor! Više mi je na srcu da služim nego da budem služena, više mi je na srcu da bližnji budu uslišani, nego li ja. Radost mi je osjećati se odvojena od Zemlje a opet joj tako nebeski pripadati. Prihvatila sam križ, jer mi je bitno za Isusa živjeti hrabro i bez kukanja. Dođe mi često na srce da sam samo uz svete i da mogu isprositi čuda... i dao Bog da mi uspije odricati se sebe tražiti Kraljevstvo Božje volje, nadoda Bog sve ono što duša mi treba. Imam najveće blago imam Njega IHS. Ako ova patnja iz ljubavi može obratiti duše neka me u njoj, ako može izbaviti duše iz Čistilišta, pomoći u borbi protiv abortusa, isprositi nerotkinjama dječicu, vrijedi mi biti raspeta sa Gospodinom i Njemu služiti. Sve ono što sada nam je patnja, upamtimo u Raju ćemo biti zaštitnici od tih bolesti tijela ili muke duše, a virujem možemo i sada truditi se zadobiti bar po neku svetu krepost i isprositi milosti za bližnje. Vidim da sve svjetovno na kraju prođe kao film, samo me ljubav za Boga ne može proći. On će učiniti sve novo u meni, upravo kroz mučeništvo zemaljsko. I hvala mu što mi je na taj način otvorio oči duše, shvatila sam tko sam. Ljubljena od Vječne Ljubavi! To nikad ne zaboli! To ozdravlja od rana ljudi... Biti sluškinja a da se Gospodar prema tebi ponaša kao prema Princezi. Čudo je uskrsle ljubavi! 🎺🕊 Doktor mi je malo Djetešce Isus koji me čini zaigranom curicom, ljubav sveta mi je lijek duši, a tijelo se kroz plamen preobražava u sveto ruho. U bijelu haljinu mi je poći iz crnih hlača. Amen. 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 31.05.2024.

Nema komentara:

Objavi komentar