srijeda, 22. svibnja 2024.

ZAHVALNA PJESMA NA BLAGDAN SVETE RITE zaštitnice u beznađu

Sveta Rita u duši mojoj
osjećaj si brižnosti, 
miris moga srca molitvenog si, 
osmijeh ispod tužnog križa mog, 
sestrica zagovornica koju mi
je poslao Milosni Bog! 

Odabrana si da me savjetuješ...
da me poučavaš trpljivosti u bolesti,
pjesmi nade kada prijeti tišina beznađa.

Želim cvjetati u trnju zbog ove 
velikodušne milosti Božje.
Sama nebi znala zadobiti hrabrost i strpljivost, odvažnost i mir Kristov.
Hvala ti Biseru Umbrije što svoj sjaj 
vjere, ufanja i ljubavi meni daruješ!
Što dane zemaljske sa tobom 
nebesnicom svetom živim i 
zagovoru tvome za 
isprošene milosti braće i sestara
se divim! 

Godinama si me poučavala svetoj ljubavi...
Ispunila si tako moje srce molitvenom 
ljubavlju za Krista, 
poželjela sam biti 
sebedarna i čista, 
na slavu Isusa Krista sve junački podnijeti!

Kristov trn tvoje čelo, 
a moje probodene bubrege krasi, 
znam tu je da brojne ovom 
bolesničkom pokorom spasi.

Dijalizni krevet danas mi je molitveno svetište, nadam se čudu Gospodnjem
po tvome moćnom zagovoru do 
tvoga blagdana 2025. Godine,
da ti ružice u svetište odesem,
neka volja Božja moje ozdravljenje bude,
neka se brojni milosti iz Raja začude i 
budu uslišani! Amen. 

Molitvene nakane pišite u grupu: 
Nebeski sandučić📮📬 SVETE RITE🍇🌹🍯🐝 

Od 💗 Ana Emanuela, Gospić 22.05.2024.

Nema komentara:

Objavi komentar