petak, 31. svibnja 2024.

MAMA MARIJA VODI ME U KRALJEVSTVO BOŽJE VOLJE

Mama Marija kroz Kraljevstvo Božje volje povedi moju volju, neka se moje "ja" smiri u naumu Svevišnjega, neka sve u meni osluškuje Onoga koji je Alfa i Omega. Mama Marija tvoje sveto prisutstvo tako mi prija, hvala ti na poukama kroz Luisu i njene zapise, milosne tvoje "Cvjetiće" koje sam upijala kroz tvoj mjesec svibanj, puno si me toga poučila. Tvoje Bezgrešno srce neka i dalje savjetuje moje raskajano srce, hvala ti na milosti dodira ispod tvoga plašta i na darovnom ruhu tvome  kojeg čudesno "posjedujem". Ispod njega u suzama ganuća rado bdijem. Uvijek me obraduješ Ružo Otajstvena, toliko snažno da osjećam tvoj glas u svome dok se molim, dok Isusa zazivam vratiš me u sve dane koje ste na zemlji živjeli, divim se Svetoj Obitelji. Pohodi danas brojne nerotkinje, uputi ih u molitvu koja obećava začeće, sv. Elizabeta je čudesno u podmakloj dobi zatrudnjela pomozi mama Marija zagovorom svojim ženama željnima djece. Blagdan je tvoga pohoda Elizabeti, brojne pohodi navjestiteljice čudesa Kristovih. Amen.

Od 💗 Ana Emanuela, Gospić 31.05.2024. 

Gospin Cvjetić, 31.05.2024. 🌹

Danas, Meni u čast, tri puta Svetome Trojstvu izmoli "Slava Ocu"! Zahvali im u moje ime na velikoj slavi koju su mi dali kad sam primljena u Nebo. Moli da ti pomognem u času tvoje smrti.

https://fiatvoluntastua-hr.blogspot.com/2023/05/djevica-marija-u-kraljevstvu-bozje_01323400984.html

Ti me, majko, ljubiš. I ja tebe ljubim. Udijeli duši mojoj gutljaj Božje Volje. Blagoslovi me da sve što danas činim bude pod tvojim majčinskim pogledom. Majko, u tvoje krilo stavljam cijeli svoj dan! 🫀

Nema komentara:

Objavi komentar