utorak, 7. svibnja 2024.

PROMOCIJA KNJIGE 22.06.2024. u 17:00 sati Kristov miris u ružičnjaku sv. Rite

Zamiriši lahore Duha Svetoga, donesi nam mirisa Kristovih proslavljenih rana iz ružičnjaka svete Rite. Neka otajstvene pčelice u pomoć bolesnima, tužnima i beznadnima pohite, posebnu radost neka donesu kroz malenu dječicu koja će ih simbolizirati u ruhu pčelica... Gospodine oblikuj dan 22.06. po svojoj svetoj volji. Muziko moja raspjevaj me, nadahni me, oživi me, iz bolesničke postelje u radost svjedočenja o sv. RITI podigni me. Neka se raduje i staro i mlado skupa, neka se molitve kroz ruke svete Rite vinu na tvoje milosno prijestolje i Odozgor među nas siđu čudesni darovi. Bože moj iz bolesničkih hlača smjesti me u trpeću haljinu od ruža, u pomoć mi pošali svetu Ritu. Amen. 

Zahvaljujem se svima koji su sa mnom u organizaciji promocije! 

Pozivam sve dušice Božje koji imaju želju doći, neka vas doprati Kristov miris... u Bilajsku dolinu blagoslova, tamo gdje nas ukrašava Gospa Međugorska i sveti Jakov, pećina sv. Stjepana kraj koje su košnice koje me tako podsjećaju na otajstvene pčelice sv. RITE. 
Knjiga ima bliže 300 str. čitači će čitati molitve i svjedočanstva, a mene će predstaviti o. Domagoj Jelača, muzika će biti po Božjoj providnosti... Poslije promocije ćemo imati malo rođendansko slavlje uz tortu, kolače i sokiće, zapivat ćemo... i duhovne i ličke pisme! 🤗 Dječicu čekaju iznenađenja, tombola... 🎂🍰🍬🍭🎶🎵🎤🎻🎹

Zbog lipog odaziva biti će na vani promocija, ispred župnog ureda... bit će klupica za sve! ❤

Nema komentara:

Objavi komentar