utorak, 28. svibnja 2024.

NAĆI ĆEŠ ME

Iza rešetaka bolnih, 
ukrašenih osmjesima vjere
jednom naći ćeš mene! 

Mene stvarnu, mene novu...
mene koja nisam pala u očaj zbog bolesti.
Mene dušu koja je pripala Bogu! 

Valjalo bi da me nađeš...
mene preobraženu.
Mene koja bježi od bolesti, iako je okovana...
Mene koja bježi od grijeha iako sam  napastovana...iskušavana...
Mene koju boli do kosti a ljubav darivam.
Valjalo bi da me nađeš tamo gdje 
se ljubav traži... 
da tu u sebi.
U svome srcu, duhu, duši...
tamo gdje slava Božja istinu pjevuši!
Kada me nađeš 
ovakvu kakva sam ja u nutrini,
biti češ radostan zauvijek.
Jer je ova radost ljubavi moje 
satkana iz milosne ljubavi 
Duha Svetoga. 
A to samo onaj tko nebesko 
ljubi uistinu upozna. 

Sve moje lipote možda je sakrio križ tijela,
ali dušu mi je otkrio Živi Bog. 
Otkrio onom tko želi biti 
požrtvovna ljubav.

Zbog te vjere, sebi i tebi kažem,
naći ćeš me iza rešetaka kao 
osmijeh radosti i vjere,
naći ćeš u meni sebe.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 28.05.2024.

Nema komentara:

Objavi komentar