ponedjeljak, 3. lipnja 2024.

DA SE MENE PITA

Da se mene pita ja bi voljela da sam još u 18 toj godini upoznala ljubav svog života i da ne rastužim ni njega ni sebe tražeći ga u krivima, tad bi zasigurnoo bilo manje rana. Da voljela bi da smo pred Bogom već od mladih dana jedno i da imamo dječicu, koju poučavamo svetim vrijednostima, hodočastimo i svjedočimo čuda Gospodnja. Zaista se oduvijek vidim u obiteljskom katoličkom okruženju, kao radišna  žena koja se omilila zbog iskrene ljubavi i brižnosti svome mužu. Vidim se u kućici koju ukrašavaju svete slike, radost i zajednička molitva. Željela bi da smo svi sebedarni za potrebite, da znamo razumjeti bližnje. Voljela bi biti odgajateljica i ona koja ukrašava zabave, razne partije... kreira, stvara. Voljela bi uglazbiti svoje pjesme, publicirati sve svoje knjige, da se brojni napiju iz nebeskog izvora nadahnuća Duha Svetoga. Išla bi često sa djecom na izlete, i svaki bi bio posjet nekoj Crkvi... da isprosimo čuda za brojne. Sve bi ja to rado, ali to je sada moje duhovno imanje i prihvaćam križ gdje muža moga nema ni moje djece, ni moga posla, ni moga zdravlja, sve je to meni prividno oduzeto, u opipljivom obličju, ali nije u meni, jer znam sve je to moje na presvetim dlanovima, u nepropadnom stanu sve me to čeka, Bogu je moguće i ovdje sve meni dati ako me želi čudom svojim zvati, ali i da ne bude nikad se moja vjera neće poljuljati jer svima bližnjima želim uslišanja, a onda će doći vrijeme i na mene. Sad mi je grliti križ i biti više nebeska, više odvojena od svijeta, sad mi je bditi pod plašem Gospinim i svetog Josipa, sad mi je biti sa svetima i poučavati se svetosti... sad mi je prihvaćati pokoru tijela, da mi izraste za dušu haljina bijela. Pa da budem zaručnica Kristova, a ako On želi oblikovati će za mene srce zemaljskog zaručnika. To je sad sve na Uskrslom. Ja bol svoju živim radosno, po nekad se zagrcam u suzama tek sam smrtnica, grešnica i obična žena, željna bezbola i oslobođenja. Ali radost Duha Svetoga zna jaka sam Isusu za ljubav, križ mi je jakost. A križ je ljubav.  Ljubi me bolom i mukom svojom Spasitelj da me spasi i uvede u sve molitveno. Uzvraćam mu svu ljubav koju mogu dati, pa i ovo mučeništvo posvećujem njemu za zahvalu. Amen. 🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 3.06.2024.

Nema komentara:

Objavi komentar