petak, 10. svibnja 2024.

MOLITVA SVETOM RAFAELU DONOSITELJU ZDRAVLJA I LJUBAVI

Sveti Rafaele božanski iscjelitelju, pouči me savršeno štovati i slijediti Riječ Božju, da svu ljubav duše prenesem u milosna djela. Lijeku od Boga izliječi sve nečisto, usahlo u meni, kreposti svete donesi mi u dušu i srce, istrijebi svako zlo iz moga života i života mojih bližnjih, brani nas na sudu budi radost iznemoglih tjelesa i duša. Arhanđele mira obraduj me mirom Uskrslog Gospodina. Prati me na putu ozdravljenja ljubavlju svojih brižnih krila. Budi sa mnom u svim pobožnostima, na korist brojnih duša. Odagnaj od mene svako tlačenje duha Asmodeja i sličnih duhova bolesti, ukrasi me čistoćom za onog tko mo je namjenjen od Gospodina, doprati me u dan čudesa do moga "Tobije", da mu budem ozdravljena "Sara", puna sebedarja, amen. 🍵🐟 

Od 💓 Ana Emanuela, Bilaj 10.05.2024.

📖🎺🕊 Tobija 12,15 Ja sam Rafael, jedan od sedmorice svetih anđela koji na nebesima donose molitve svetih i stupaju pred Slavom Svetoga!…

Nema komentara:

Objavi komentar