nedjelja, 5. svibnja 2024.

ŽENA MUŠKARCU TREBA BITI POPUT VOLJENE RELIKVIJE

Kad se prema ženinom ❤ budeš ponašao kao prema relikviji, onda ćeš znat da je voliš i da je to ona iskrena sveta lipa ljubav! 💦🎺🕊

Traži se glinena posudica, za ovo moje srce od oživljenog pepela. 

Kome to pašem za zauvijek se čuvati? 
Čija su rebra posuda Duha Svetoga, 
gdje se imam vratiti... !?

Divno je isčekivati čiji si ukras, čija si relikvija vjerne ljubavi. Tko se zbog tebe usudi križ voljeti zauvijek i sa njim ući u bezbol uslišanja. 

Zaista voljela bih da je tvoje tijelo hram u kojem sam čuvana poput relikvije. 
To mi je živuće svetiše najmilije. 

Duši mojoj treba prelaz u jako tijelo,
ostavi me uz srce zauvijek! 
Pa skupa pođimo Bogu, 
nedaj mi da umrem prije tebe, prije nas.
Nosi me sa sobom Bogu, anđele! 

I za kraj ne tražim više ni jedan znak,
osim da si tu baš oči u oči 
kada imaš doći,
po planu Boga Živoga. 

Bilaj, 5.05.2024.

Nema komentara:

Objavi komentar