nedjelja, 26. svibnja 2024.

LENJIVAC

Lenjivac sam kažu svi,
da spor sam a ne znaju da je 
tajna spor biti od predatora se sakriti!
Bojim se anakonde, orlova i jaguara.
Zato me na stablu sakrije i
porađa moja mama.

Istina je 30 cm krećem se u minuti,
ali nisu zbog toga toliko ljuti.
Onda se popenjem i visim u krošnji,
da obrok preradim i do mjesec dana prođe,
onda hod po zemlji opet na pamet mi dođe...
Volim plodove stabala, zato se u krug
okreće ova glava mala.

Za hranu koristim i alge i prekrivam se 
sa njima, po svud ih na meni ima, 
pa sam u vodi tri puta brži nego li na 
kopnu, sretan sam što 
20 godina životni vijek imam. 

Ugrožena sam vrsta, pa me 
puštaju preko ceste svi,
zaustavi se promet dok 
broje se moji spori koraci.

Čudna sam slatka životinja, 
pa i tebe mojim imenom
zovu kada ti se neda ni podići se
i popiti vodu, spremiti odjeću, 
napraviti postelju.
Priznaj lenjivac te zovu kada samo ležiš 
i od rada bježiš! 

Ali nekad je i odmor dobar, 
to reci svima,
sjeti ih na priču da je 
lenjava kornjača pobjedila 
zaigranog zeca.
Polako uspijemo sve,
ali je bitno ustrajati na
putu do pobjede! 

San je dobar dijete malo i 
odmor poslije ručka godi....
Al kad treba u školu krenuti ti 
polako ustaj i stope broji...
oprezan budi u prometu, ne žuri 
pretrčavati ulicu.
Već na zebru pođi i polako do
školske klupe dođi.
Lenjivac zna biti pun mudrosti!
Svoju sporost iskoristi! 

Laku noć djetešce, 
u jutro mi spremi keksić od algi 
i malo toplog čaja, 
neka nas dobro djelo spaja!

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 26.05.2024.
iz dječje zbirke:
Pjesmom te uspavljujem

Nema komentara:

Objavi komentar