četvrtak, 6. srpnja 2023.

U BOLESTI SHVATIŠ VRIJEDNOST ŽIVOTA

U bolesti ti sve fali... 💔
Fali ti ljubav vjerna, 
fali ti posao,
fali ti ples...
fali ti šetnja i trčanje sa voljenima...
Fali ti uređivanje kućice...
Fali ti glas tvoje dječice...
Fali ti odlazak na more i rijeke...
Fali ti penjati se na brda i planine...
Fali ti oslonac u voljenim očima. 
Fali ti disati zdravlje na radost obitelji.
Bolest je ustvari spoznaja što je vrijedno u životu, a to je pobožna obitelj 
i radišnost za njih.
U Duhu Svetom sve to imaš,
sve to upravo trpljenjem isprosiš. 
I ne znaš dan svog ozdravljenja i 
jeli on na Zemlji ili Nebu...
ali znaš da dolazi.
Znaš jer u bolesti zadobiješ 
vjeru nad vjerama.
A po njoj te Gospodin daruje. 
I svaka ti pjesma navješta to čudo uslišanja.
Svaka opjevava život sa Kristom.
A Krist obožava zajedništvo.
I umnaža, čudesno nas umnaža. 
I da ja sam već u naručje
primila i curice i dečkića...
Ja sam već mama duhovna...
I zavolila sam onog od Boga, 
tko mi je namjenjen po zagovoru 
svete Rite i svetog Josipa.
I znam kuća će naša mirisati 
na ruže i ljiljane. 
Nema veze kada...
meni je u duhu već sada i zauvijek. 
Duhovno imanje je od vječnosti. 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 6.07.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar