srijeda, 5. srpnja 2023.

MOĆ VJERE JE U BIBLIJI

Vjeru ne možeš samo ispisati i izreći, isprazno nabrajanje ne pomaže... već pomaže količina ljubavi koja se utječe milosrđu Božjem bez kapi sumnje u Njegovu volju. Vjera je svakim otkucajem srca Boga voljeti, pa i kada padnemo u grijeh nastaviti biti ono što molimo, ne ostati u ispraznosti i beznađu. Uvijek ćeš padati, ali je na tebi da dopustiš Kristu da ustane kroz tebe, da te izvuče iz kaljuže, iz šipražja i sa tobom putuje prema Sionskoj gori. Mi smo slabi, ranjeni istočnom grijehom, ranjeni ranama bližnih, ali postoje rane koje nas iscjeljuju, a to čine kada ih ljubimo. Presvete rane su čudesne kada ih njegujemo. Zato otvorimo svoje rane i sa njima ljubimo presvete rane, tako se ozdravi. Ne može ti nitko pomoći osim sam sebi kad kažeš mijenjam se, jer me Božja Riječ poziva da budem nova osoba. Da bi volio Boga moraš naći sebe, moraš umrijeti svom starom ja i pitanjima zašto... Biblija je lijek za nevjeru, proročka te srca daruju vjerom. Neka tvoje sve diše u onom:  neka mi bude po volji Tvojoj. Božja Riječ je tu da je stavimo u najlipša djela svog života, pa i kad trpimo uvijek to možemo prikazati za spasenje duša... tad je trpljenje čudesno blagoslovljeno i naše prošnje su na krilima anđela prinesene Božanskom Tronu. Ne žeđaj ni za čim što nije tvoje, a tvoje će te naći i vječno mirom radovati.  🎺🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 5.07.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar