petak, 7. srpnja 2023.

AVE MARIJA NADA JE ADAMA I EVE

Može me sutra "ne biti", a ti tada svima reci da me je itekako bilo! Postojala je ona koja je volila nebeskom ljubavlju u sred napaćene zemlje, al je na žalost previš počela ličit na zemaljsko bolesno i bolno tijelo, valja ka kameleon prolagodba na okoliš. Al zadržala bi ljubav uvijek, ne zaboravi to! Bilo bi dobro da se nikad istočni grijeh nije desio, sada bi i ja bila anđeo ljubavi, nebi me progonili crnokrili zlodusi, sve mi pokušali ukrasti... A neće im ići, milost će sa Neba sići, Gospa satire zmiju, sa moći ljubavi koju ima od svoje svete bebice koju nosi u utrobi za spasenje svijeta. Znaš stablo na kojem se motala zmija otrovnica usahne od predragocijene krvi Kristove i vezani su zlodusi samom pojavom Krista. On kroti zlo a za sad mu je samo dopušteno kušati nas. Ljubav je lijek protiv ugriza neprijatelja. Blagoslivljaj progonitelje, tako jedino mogu progledati i pokajati se. Vrijedi mi bol, jer ljubavi vječnoj povela me. Nas "Eve" i "Adame" prekrila je Ave Maria od srama sakrila, ukrasila zvijezdanim plaštem. Nova Eva je tu, jer ju je Isus koji je opravdao Adama nama u pobode poslao. Da nas čuva i tješi, da nas upućuje ka Njemu. To je milost izrečena sv. Ivanu na križu : " Evo ti majke". Uzvjeruj u čuda po zagovoru majke i dobro znaj ona ti dolazi u ruhu tvoga kraja... bijeli se... sja sve od milosrđa Boga Živoga! 🎺🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 7.07.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar