utorak, 18. srpnja 2023.

LJUBILA SAM VJERU PJESMOM

Ljubila sam pjesmom 
Nebesku Domovinu,
vjerovala u cvjetove koji 
pozivaju na misno slavlje i 
prave put svečani za one 
koji ljube Gospodina. 
Ljubila sam pjesmom 
Presvete dlanove,
sve sam note srca 
Svevišnjem poklanjala,
da vjerovala sam kao 
mala duhovna augustinka u 
riječi svetog Augustina:
" Tko pjeva dvostruko moli".
Pjevala sam o bistrini 
bisernih rijeka i 
da je u njima mučenička krv svetih
lijek protiv svih grijeha. 
Opjevavala sam i ljubav i smrt...
imala sam sveta viđenja...
Znala sam jer sam osjećala 
da svaka je molitva shvaćena i 
Nebu vraćena.
I samo treba znati shvatiti odgovore.
I čekati Božju volju.
Disati Duha Svetoga, disati taj 
poklonjen život na slavu Kristovu.
I često imam milost osjećati 
majku Nebesku u srcu,
poželjeti njene vrline,
da više trpim, da više za druge brinem,
da više molim i ne brinem za sutra,
jer Isus brine i odvodi me 
u otkrivenje onog što je pripravio 
za mene. 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 18.07.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar