subota, 10. lipnja 2023.

SVJEDOČANSTVO PLAŠT GOSPE GUADALUPE

U očima ti blaženim trenutak milosni sja, sveti Juan Diego i sva sveta povorka... kosa ti crna niz tijelo pada, Djevin razdjeljak sačinjava i križ ti iz duše sja, Krista navješta milosna utroba, tu otkucava Presveto srce Djetešca Isusa. I svaka zvijezda na plaštu tvome nas grli, sjajem rajske ljubavi blagoslivlja, tvoj dodir pripada nama svima, a ja sam majko po milosti tvojoj danas pod njim bila, blagost tvoga nježnog dodira osjetila. Milost je to da sam ugostila anđele u zemaljskom obličju, da klečali su za mene u tvom naručju. Čuvaj nas mama, divno je znati da nisam sama dok boli, Bezgrešno srce me blagoslivlja i moje nakane u Presveto srce vodi, tu u utobi skriva pisamca  moja, da Isus ih čita i zame Oca Nebeskog čudo pita. Volja ljubljenog Svemogućeg Jahve neka moj život bude, neka se zagovoru Gospe Guadalupe svi začude. Amen. 🎺🕊

Ljubljena Guadalupe koliko sam čeznula za tobom, tražila te kroz film, kroz posvete krunice, zvijezdice, slikice... i pod plaš tvoj sam željela, onaj satkan od zviježđa i kontinenata...gledala sam ga u rukama svećenika, braće i sestara... i sad kad sam postala bespomoćna da bi te u Crkvi tražila... ti si došla k meni, tirkiznim platnom da me prekriješ i dodirneš, obasjaš mi nade i nedaš da mi srce od bola stane. U tilmu svoju obukla si trajno dušu moju, na ruže kastijanske da mirišem dok trnje  probada me. Tvoj zagovor nek izmijeni me, sa Krista obradujem, amen. 🎺💦🕊
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Gostoljubivosti ne zaboravljajte jer njom neki, ne znajući, ugostiše anđele! (Hebrejima 13,2 JB)

Ugostih duše koje sam samo dušom znala, to su Božja dva anđela predana. Nisam ni znala što mi u milosnim rukama nose, a oči majke su znale što mi fali, njen zagrljaj trajni. I baš mi na duši bilo da ne vidim im ni sliku, sve je upućivalo Božjoj providnosti i lipom svjedočanstvu vjere!  I u tjelesnom smo se obličju prepoznali dušom... radosni u  Kristu! Je život i prisnost je između duša... one se razume jer Boga ljube.🎺💦🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 10.06.2023.
SVJEDOČANSTVO - ČUDESNO PREKRIVANJE POD PLAŠTEM GOSPE GUADALUPE

Nema komentara:

Objavi komentar