utorak, 13. lipnja 2023.

FIAT BOŽJOJ VOLJI KROZ MAJKU GUADALUPE

Ljubljeni Isuse evo ti tijelo, duša i duh moj pa mi pomozi da oponašam bar kap ljubavi tvoje majke dok si išao kroz Golgotu, evo ti i moja ljubav i moja bolest, posluži se mojim osmijesima vjere i mojim suzama trpljenja. Volim te Isuse i nije mi žao što sam sa tobom raspeta, milost je to velika da me grešnu ljubiš kao da sam Princeza najlipša i plaštem majke svoje ti mene prekrivaš, zvijezdicama me svetim obasjavaš Betlehemska moja svjetlosti, darivatelju vječne radosti. Podari me Voljom Očevom, mirom rajskim da prihvaćam junački sve što mi donosi život zemaljski, tako da uronim u svijet rajski. Nadahnjuj me Odozgor kroz šapate Duha Svetoga ljubljeni Gospodine, da mi duša ide ispravnom stazom. Prebivaj u meni obnovi porušeni hram, ojačaj stupove, ukloni svu prašinu i trnje sa stola na kojem te proslavljam, neka zamiriš ružice slave tvoje. Ja sam Kriste tvoja posuda, a ti je ispuni svojom Božanskom voljom. Vodom čistom nebeskom. Vrati me svu ka sebi Trojedina ljubavi, kao što ti je i volja, da svi budemo jedno. Duša moja pristaje na odluke tvoje Volje Svevišnja milosti i nikad se ne želi odijeliti od tvoje ljubavi. Oblikuj me u svojim željama. Ti Isuse čini sve novo, da moje staro nestane. Osposobi me za najlipša djela Isuse, ti živi sebe kroz mene. Poželjela sam te punog srca, pomozi mi da uvijek tebe stavim ispred svojih htjenja. Obuci me u sebe, ranjeno moje, pouko moja, ljubavi najveća. Fiat mi stavi na dušu, vječno DA ide ka tebi voljo ljubljena. Vrline bezgrešnog srca neka ispune moju narav smrtnog srca, da te izljubim ponizno, vjerno, čisto, strpljivo, predano, puna uzdanja u nebeski plan sa mnom. Majko Guadalupe pouči me ljubiti Isusa molitvama tvojim. Amen. 🎺💦🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 13.06.2023.

 

Nema komentara:

Objavi komentar