ponedjeljak, 5. lipnja 2023.

MILO GLEDAJ ME PO DUŠI

Kad te ljubav moja promatra, možda ti dođe kao trnje u kostima, ali znaš da trnje mog tijela ima mirisne latice duše, fokusiraj se na duhovnu ružu, koja ti želi pjevati - samo tako ćeš znati kako je u patnji srcem voljeti, srcem brinuti, čuvati, cjelivati. I ja ti milo jedino cvjetam jer volim i za našu vječnost molim. Nemoj se porezati od moje trnje nikada, zagrli ono svileno u meni što te blagoslivlja. Sa tom ženstvenošću nutrine ja ti prilazim, jer želim da si radostan u prisutnosti moje ljubavi. Toliko radostan da poželiš sa mnom letjeti u naš svijet ozdravljenja, tamo gdje sam ja tvoja žena pred Gospodinom a ti moj hrabri muškarac zauvijek. Samo se zagledaj u moju dušu, prepoznaj me kao svoju trajnu ljubav. Nikad molim te nikada me nemoj gledati kao tjelesno biće, kao dušu me gledaj tad ćeš me shvatiti, moju ćeš ljubav prisvojiti i vječno pamtiti. Duše smo mi, ne zaboravi. Bog to spašava... ajmo i mi to voljeti, to blago prisnosti imati. Vidit ćeš milo doći će dan kada ćemo nepropadno tijelo imati, obećaje Bog tad ćemo biti zacijeljeni, ni suza, ni rana, ni mana, ni bolesti neće biti, a to se tijelo duhovno zadobije upravo trpeći u ovom propadnom. Od nas će ostati samo djela ljubavi. Hoće ljubljeni, ako budemo poslušni zakonu Raja. Neka oči, oči zavole, neka se sjedine. Amen. 🎺🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Gospić 5.06.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar