utorak, 6. lipnja 2023.

LITANIJE DJETEŠCU ISUSU IZ DUŠE NEROTKINJE

LITANIJE DJETEŠCU ISUSU
IZ DUŠE NEROTKINJE 💗🤰🕊

Gospodine pogledaj me,
milostivim pogledom svojim.
Pogledaj me po zaslugama
Bezgrešnog Začeća
Blažene Djevice Marije.
Po sjećanju na tvoj prvi plač i osmijeh
u krilu majke.
I smiluj mi se, smiluj se
bolovima mojim,
plodnom me učini
Duha Svetog u moju utrobu vini,
da mi se svidi to dijete
koje začnemo ja i moj muž
tebi posvetiti i imenom
ga svetim nazvati.

Oglasi mi na srcu i
ja ću Riječ tvoju poslušati.
Gospodine čuj vapaj moj.

Oče Nebeski usliši me i
daruj mi mir ljupki svoj
kroz djetešce,
da ga čuvam svojom
željom za majčinstvom.
Da ga učim igrati se sa
Djetešcem Isusom.

Oče Nebeski,
Sine, Duše Presveti,
Trojedini darivatelju
Bože Svemogući,
oblikuj moje dane u
dane radosti moga srca.

Djetešce Isuse maternicu moju
oblikuj u duhovno začeće,
da primim dar djece i
jednog dana postanem i
tjelesna mama.

Djetešce Isuse odaberi mi muža,
koji voli djecu i već sada moli za
svoju buduću djecu.
Djetešce Isuse ljubimče Raja
i svih stanara na Nebu i Zemlji,
podari me blagoslovom svojih
prvih otkucaja srca da i ja
osjetim novo biće u svojoj utrobi,
već sad tebi ga/ju posvećujem.

Djetešce Isuse učini da moje ruke
povijaju novorođenče i da se
tad osjećam kao da tebe čuvam u
isprošenoj maloj dušici.

Djetešce Isuse izgradi moj Betlehem,
moj Nazaret,
moju žrtvu iz ljubavi.
Djetešce Isuse radosti nerotkinja,
smiluj se i učini nas majkama.
Djetešce Isuse pomozi nam ozdraviti i
vjerno ti služiti kroz bližnje.
To djetešce učini pobožnim,
a ja ću mu o tvome
Kraljevstvu od malena govoriti.
Jaganjče Božje podari me po
volji Očevoj.
Jaganjče Božje hvala za sve.
Jaganjče Božje oprosti, usliši i smiluj mi se.

Obnovi me, zacijeli me, osposobi me,
predragocijenom krvlju od obrezanja svog,
spasi me i onom poteklom na križu iz svih
bolesti izbavi me, da ti vjerno služim kao majka brojne djece.

Po zagovoru svete Rite i
svetog Josipa smiluj mi se.
Amen.

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 6.06.2023.


Nema komentara:

Objavi komentar