ponedjeljak, 15. ožujka 2021.

SLAĐANA LJUBAVI

🎶SLAĐANA LJUBAVI,
PRONAĐI ME NA
BLAŽENIM OBALAMA🎶

Nećeš zakasniti slađana ljubavi,
neću umrijeti u samoći,
strpljivi su moji okovi.

Neće pobjediti oni 
što su me ranili,
na mane moje galamili...

Nećeš zakasniti na naš
ljupki susret,
jer te čeka duša moja 
na blaženoj obali. 

Neću ti dati boli, 
neću ti dati svoje suze,
dati ću ti samo radost
koju život pod križem
htjede da je uzme. 

Sačuvala sam u sobičku srca
osmjehe i nade.
Sačuvala pa mi zbog 
čuvanja tebe u meni,
srce ne staje. 

Štobi sad ja,
skrivena u napaćenim okovima...
jedina vrijednost
mi je voljeti i vjerovati.
Dragost mi je
sa tobom
Uskrsloj se ljubavi radovati. 

Tamo u meni na obali blaženstva,
tamo gdje sam ja 
ružica miomirisna,
kojoj su sveti otklonili trnje,
tamo me uberi sa korijenom
i posadi u najlipši dio sebe
i znaj neće duša nikada
da ti nazebe.
Toplinom vječne ljubavi,
ja ću tvoje slađane oči čuvati,
u njima će duša moja zate cvjetati.

I da me smrtni plamen poželi,
vidjeli bi moje svjetlo ljubavi,
opet u tebi. 

Susrest ćeš me slađano,
hoćeš bar kad Nebo me izljubi.
Kad muka zaboravi da postojim 
I od mene ostane samo 
sveta ljubav i vjerovanje. 

O tebi znam da te Bog 
za moj križ usavršava, 
i da ćeš me zato u 
divnom ruhu pronaći.
Princezica je Kristova
za princa Jeruzalemskog. 

Dao Bog da zaslužim 
ljubav srca tvog.

Od ❤️ Ana Emanuela, 
Bilaj 15.03.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar