četvrtak, 4. ožujka 2021.

RAZMATRANJE KRIŽNOG PUTA

Za Kristom stopu po stopu, pošla sam još kao curica i dalje se uspinjem na Golgotu, čini se da sam se više puta niz brdo skotrljala, neke postaje ponovno proživljavala. Danas mi u srcu kao da sam Kristovu krunu pronašla, pitam se koja je to postaja... kuda bi sa njom, dok me tuga i radost prelijeva. A onda šapat Neba u srce; ona ti je aureola i svijetlo života. Ubrala sam na tom putu u đepiće duše komadiće haljine Kristove, na grmovima molitvenim, povoj su mi ranama užeglim. I krv i suze i znoj sveti zrcalili su se zorom na suncu moje duše, upila sam taj svet blagoslov kao da je moja duša cvijet ožednjeli u pustinji. I vidjela sam one kocke izdaje i nisam znala kuda bi sa njima... previše prevare u ovom svijetu ima, zamolih samo Oca Nebeskog da se nitko više ne poigrava sa Isusom ni sa onima koji mu služe, pa se i anđeli mali rastuže i suze mi otraše. Tad ugleda mačeve i zavapih neka ih Otac nebeski preobrazi u pobjedonosne, ne one ljute, koji Isusa i Gospu raniše. I vidjeh vjerom pećinu bijelu, kako mi Isus uslišava želju. Grli me i kaže hodočasnice mira i ljubavi, došla si u Spasenje i ti ćeš od sada ono najdivnije što si vjerovala vječno živjeti. Krunu mu Presvetu vratih, srcem je izljubih kroz križni put i ne pitah se zašto patnja Njegova i moja, u očima sam mu vidjela da samo muka iz ljubavi opravdava. Maslinovom grančicom sam ga pozdravila, znala sam da sam dušom ozdravila, i da upravo sa tim duhovnim zdravljem moram izdržati bolest tijela. Moram Spasitelju za ljubav prinijeti žrtve zahvalne. Moram podnijeti čavle i hrđu koja ubija moje svjetovno, ali dariva duševno. U tom razapeću je tajna preobraženja i vrijedi mi trpjeti. I mogu jer me Bog voli. Počinjem svjetliti u još većem plamenu Duha Svetoga i to je milost, spoznati da nam je živjeti  ponizno, da bi se vratili u jedinu čistu ljubav Presvetog srca i zacijelili. Zadobili milost spasenja. Smisao zemaljskog je vratiti se rajskom... život je naša Golgota, križni put pun padova ali i uzdignuća. Duše svanuća. Amen.

Križni put je u subotu u 17:30 u Crkvi svetog Jakova u Bilaju, zatim sveta misa. 
Tko može dobrodošao, nosim vas na križu svoje duše uvijek u molitvi. 
Blagoslivljam i ljubim dušice Božje. 
Ojunačimo se za dane buduće, uzvjerujmo. 🕊

Od 💜 Ana Emanuela, Bilaj 4.03.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar