utorak, 2. ožujka 2021.

LJUBIČICE NA KRIŽNOM PUTU

Na svakoj postaji suza sja, u njoj je ljubičica promrzla, htjela bi svaka na Cvijetnicu zamirisati za moga kralja. Htjela bi mu miomirisima ljubavi Dušu blagosloviti, u tajni mu se pokloniti i ništa ne tražiti osim da mi oprosti što mi postaje preteško križ svoj nositi i želim mlađahna umrijeti, od muke se osloboditi. Hoću ti zahvaliti Isuse jer si sa mnom u svim padovima u neizustivoj muci snaga. I što me majka tvoja tješi, blagoslivlja moj križ skrivajući me pod svoj sveti plašt povjerenja. Hoću ti reći hvala za svaku dušu koja mi je i Veronikica i Šimun, njima pokloni posebna čudesa zemaljska i rajska, meni je dovoljno što sam shvatila da me svijet zagrlio kao dušu, tijelo nek pati, to je ljubav za tebe. Hvala ti za osjećaj svete brižnosti, hvala za svaku svetu dušu koja je poljubila moje rane. Hvala ti za sve koje sam unatoč patnji u tvoje ime oslobodila od patnje utjehom kroz pjesmu. Što da tražim više kad Duh Sveti zna zašto moje plućno krilo za Nebo diše. Ljubim ti Isuse svaki trn presvete glave i šaljem ljubičice korizmene tvojoj duši. Sve u meni za tebe diše i tvojoj slavi pjevuši. Gloria moj Jeshua!

Od 💜 Ana Emanuela, Bilaj 2.03.2021.

 

Nema komentara:

Objavi komentar