srijeda, 3. ožujka 2021.

POVJERENJE U OČEVU PROVIDNOST

Sveto se Pismo ispunja, sve je oblikovano po tvome Oče, pa i ovaj moj život je svitak iz Kristovog Evanđelja baš po planu, život mi je mala poučna svjetlosna knjigica o tome što se ima dogoditi kada smo poslušni volji tvojoj. Znam da ništa ne mogu bez Tebe, niti želim. Ni disati, ni koračati, ni pjevati, ni smijati se ni plakati. Sav moj život je tvoja providnost. I ne brinem, ako trpiti moram sa mnom si, ako podleći bolu moram vidjeti ću ljubljenu svjetlost ozdraviteljsku. Ako me ne poželi autentična duša, ti si me već zavolio. Ako moju bol uzmu neki za zlo i optuže je bit će mi žao, ali nema veze izdržati ću snagom Tvoje ljubavi. Ako me rastuži nepravda, uvijek ću zagrliti tvoju pravdu i ona će pobjediti. Gdje god da sam sa mnom si ti. Moj život, moja ljubav koja me tješi i ne da mi misliti štoće biti, jer misli Isus za mene i upućuje me. Što ima doći neće nikada otići, to ja čekam neviđena čudesa moga Tvorca. Kao što mnogo toga osta, a ono tuđe ode od mene. Tako će otići i patnja, jer je moje sama ljubav. Tebi se povjeravam, ti me braniš i vodiš. Amen. 

Od 💜 Ana Emanuela, Bilaj 3.03.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar