ponedjeljak, 22. veljače 2021.

VJERA U TEBE LJUBAVI OD BOGA

Neka te osvijetli i duši mojoj približi Duh Sveti, neka ti oči te izvore ljubavi blagoslovi i čuva samo za moj križ. Otvori srce slađano moje, u njemu je karta do moga srca koje u molitvi dugo za nas kuca. Neka ti hod čuva arhanđel Rafael, neka ti u susret dođe svaka moja pjesma o nama, pjesma vjere, ufanja i ljubavi ispisana dugim godinama. Nije zalud slađano moje, to što te volim i kada izgleda da me ne možeš naći ni vidjeti. Ti me osjećaš kao što ja tebe osjećam, to je ono što o tebi znam. Vjera si ljubavi od Boga. Molitva si, radost si u žalosti. Imam te kao dušu koja ima doći na zemlji ili Nebu, ali tu si ti. Samo moj miris srca, vjernost si, ljupkost i umilna glazba duše. Blago okovima mojim, uz njih si, satkan krilima Životvorca. Dušom me tvoja molitva čuva, to moja duša osjeti. Negdje se i ti za mene moliš, negdje me pred Bogom voliš. Znaš ti koliko moja nesavršenost vrijedi, znaš ti da je muka i izobličenost tijela sa svetim razlogom. Znaš cijenu svake suze i odbačenosti, znaš da krv i znoj postaju blago za Krista. Moja i tvoja ljubav slavi Gospodina. I naći ćemo se, hoćemo. Oduvijek smo si autentični otkucaji.

Od 💜 Ana Emanuela, Bilaj 22.02.2021. 

Nema komentara:

Objavi komentar