ponedjeljak, 8. veljače 2021.

LJUBAV PO ZAGOVORU SVETOG RAFAELA

Čiji bi bio nego samo moj, orden obasjan blagoslovom krila arhanđela Rafaela, on nam je lijek za bol i tugu, on zna da ti nebi nikada poželio drugu. Samo ljubav moga križa, jer sam pod njim Kristu bliža. I sve mrlje tuge, boli grijeha brišu se u ime ljubavnog osmijeha. Radost nam je Gospodin to moje srce zna i osjeća da pod ovim nebom samo tebi tajnom vitezu Kristovom moja duša pripada. Naći ćeš me, naći ću te tu u sebi svaki dan sve dok sunce nas budi i Duh Sveti se za nas trudi. I ne neću reći više da ja nemam pravo na ljubav, o imam itekako i volim te kao da si oduvijek moje uslišanje. Primila sam ljubav anđela i blagoslov arhanđela. Što poželi Svevišnji neka mi pred oči donese. I što god da bude, ja nikada neću biti sama, jer imam tebe kao vjeru. Imam tebe za vječnost. I našu bezbol, poštovanje, nebesku kućicu, dječicu i svete biljčice, sočne voćkice, zagrlaje svjetlošću svetom tkane, slađana ljubavi imam te sveto i iskreno i ne želim manje, ne želim prolazno i pretvorno što mi nudi svijet...ne želim biti ni tuđa ni druga ni svačija, samo tvoja ljubav nad ljubavima. I valja mi uvijek na Boga i tebe misliti. To mi čini život neprolaznim. Hvala Bogu što imam tebe svetu ljubav srca. Zbog ljubavi koju imam za tebe neka i u drugim srcima vjera u ljubav od Boga zakuca. U jednom krilu arhanđela Rafaela si ti u drugom sam ja, kada su mu ona u molitvi naše se duše grle. Često je to moje slađano. 🕊️🙏💒

Sa ljubavlju, Ana Emanuela, Bilaj 8.02.2021. 

I bi poslan Rafael, anđeo Gospodnji, da ih oboje izliječi: da skine bijele mrlje s Tobita i vid mu vrati; a Saru, kćer Raguelovu, da dade za ženu Tobiji, sinu Tobitovu, te da okuje pakosnog zloduha Asmodeja: jer je ona Tobiji bila namijenjena. 👩‍❤️‍👨 (Tobija 3,17)

Nema komentara:

Objavi komentar