subota, 27. veljače 2021.

NEBESKA MISIJA DUŠE

Kroz muku tijela putuje 

ljubav duše moje,
i po toj muci
sjedinjenoj sa Kristovom,
odlučujem se za umrijeti sebi,
zagrliti rane bližnjih.
Kosti moje upiše
patnje mnoge,
sva težina tijela,
svaki otkucaj raspjevanog srca,
svi grčevi, utrnuća, bodeži ...
je življenje Evanđelja.
Koliko ukrasa Krist mi dade,
svaka je sestrica,
svaki je brat
u srcu i duši
molitveni dijamant.
Ne moram biti
ona zemaljska lipojkica,
meni je svaka rana i mana
preobražena u ružicu nebesnicu,
koja će na novom bijelom ruhu
vječno sjati i za Boga mirisati.
Moja je lipost skrivena u nutrini,
u kojoj me Duh Sveti
poziva na radostan ples u muci
i osjetim Kristov dodir
u svojoj vapajnoj ruci.

Neka sam ja napaćena,
odmoriti će me jakost
Životvorca,
moja je misija voljeti,
rane svijeta upiti,
Gospodinu ih na oltar prikazati
i izljubiti rane svete
čuvani ste u malom srcu,
koje vas blagoslivlja.
Hvala onima koji su mi povjerili
svoj križ... Iako sam obična
grešnica i smrtnica,
osjetili ste molitvenu ljubav
koja čudo Božje doziva
i uvijek dozove.
Po vjeri i ljubavi bit će
nam, to je ona prastara
blagoslovljena istina.

Ljubi vas i za vas moli,
sestrica u Kristu,
danas u 16:30
imamo križni put i
u 17:00 svetu misu
u Crkvi svetog Jakova apostola
u Bilaju, tko može dobrodošao...
U nedjelju u 10:30 Gospina krunica,
u 11:00 sveta misa.
Sjedinimo se iz svojih domova,
Crkvi, svetišta, kapelica,
bolnica... sa Križem Kristovim.
Bdimo bez prestanka,
svakim otkucajem srca,
jer je ono zvono našeg Hrama,
Hrama Duha Svetoga,
koje nas poziva na molitvu,
koja donosi ljubav, zdravlje,
radost i mir.
Opasajmo se svetom ustrajnošću,
povjerivši se Trojedninom Bogu.
Svi sveti uvijek mole,
zastave pobjedonosne da zavijore
u našim životima.

Čitajmo i razmatrajmo
Sveto Pismo, svakodnevno.
Kroz svaku Riječ oživljava naša nada.

Neka vam svako zrnce svete krunice,
bude dar Bogu, Gospi i
nakana zahvalnosti za bližnje, i
pomoć dušama u Čistilištu.

Sa ljubavlju Ana Emanuela,
Bilaj, 27.02.2021.


Nema komentara:

Objavi komentar