srijeda, 30. svibnja 2018.

Zaručniku duše


Neka te zbog ljubavi
moje vjere u autentičnu dušu
probude anđeli
koji prinose moje molitve
Tronu Božjem.
Neka te milosna voda iz njihovih
bijelih krila okrijepi
i ohrabri za ono što te čeka
ispod križa mog kojeg
ćeš ljubiti kao
neke svete stvari.

Ja ću ukrasiti svoje uvojke,
obući ću cvijetne cipelice,
bosonoga ću prošetati
rosnim livadama za tebe!
Ukrasit ću te melemnim biljem
ljubavi moja!
U ruho ružarijsko obući
ću svoje trnje.
Radovat ću te dušom,
opjevavati ću našu ljubav
ja žalosnica u tijelu.
Hoću jer ti kojem se nadam,
zaslužuješ brižnu ljubav vječnu.
Ljubav darovnu,
koja ima ono nešto u sebi
što čovjeka blagoslivlja
svojom molitvom.

Zaručnik si moje duše već dugo,
snivam te na obalama samotnim,
vidim ti oči koje me znaju oduvijek,
vidim ti krunu ljubavi koju za mene čuvaš.
Mene koju ćeš naći kao onu
koja voli sve ono što ti voliš.

Čovjek si anđeoskih vrlina,
lađa odmorišta moga bola.
Onaj koji razumije bez da pita.
Sve o meni znaš,
jer me sanjaš.
I ja sam baš takva kakvu želiš za zauvijek.
Ne oslanjaš se na savršenu vanjštinu,
mada sam ja za tebe sva puna ljupkosti.
Ljubilica si moga križa,
čin tvoj radovati će Gospodina.

Anđeoska dušo,
u milosan čas
radovati će se roditeljke naše,
plesati će kolo svatovsko,
radost će majkama našim
oblijevati srce
jer smo mi nađeni kao
princ i princezica
u ljubavi nad ljubavima.
Bogorodica će plakati suzama radosnicama.
Slađano moje
praviti ćemo nebeske svate!
Pridružit će nam se oni koji su
moju vjeru u nas voljeli.
Osjeti mi dušu, svu me zavoli,
da me prestane boljeti nepravda.
Budi anđel pravde,
budi mi ljubav od Boga, amen.

Ono što u duši nosiš,
time me okruni.
Suzama radosnicama kao biserima!
Ljubav će nam biti vječno svjetlo,
sjaj neugasivi!

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj, 30.05.2018.



Nema komentara:

Objavi komentar