srijeda, 30. svibnja 2018.

SHVAĆANJE KRIŽA

U samotnosti sam shvatila da je jedini smisao moga križa, da on dok krvarim po milosti Božjoj pjesmom nade tješi potrebite! Ni Krist nije imao zemaljsku sreću, bio je sreća bolnima. Raspeta ljubav je i ova moja ljubav, koja je sljubljena sa svetim ranama koje suzama želi zacijeliti. Nije mi dano bezbola, ali bol moja nikada neće postati nezahvalna, iz okova će mojih uvijek mirisati blagoslov. Shvatila sam da sam drugačija, a opet tako jednostavna princezica Kristova. Moj život nije moj, volja je Božja. Zato ću disati u nadi da je Nebo moj bezbol, moja vječna sudbina. I ne treba me žaliti, nisu Kristovi za žalenje. Treba me samo blagosloviti, za ustrajnost pod križem za mene se pomoliti. Molitva je dar najlipši. Nju vam uvijek od ❤ Bogu uz pomoć svetu prinosim. Milost je rajska križ shvatiti.

💌Ana Emanuela, Bilaj 30.05.2018.

Nema komentara:

Objavi komentar