ponedjeljak, 23. listopada 2017.

VJERA U ČOVJEKA OD BOGA

O Gospodine, daj nam vjerovati da postoje srca koja se ponizuju iz ljubavi, da bi bili veliki u očima voljenim. Jednom davno jedan mi je prijatelj rekao da za moju dušu treba muškarac koji će mi svaki dan prati noge u mirisnom cvijeću, da ja to istinski zaslužujem. 14Ako dakle ja - Gospodin i Učitelj - vama oprah noge, treba da i vi jedni drugima perete noge. Tada to nisam toliko shvaćala. Bila sam razočarana životom, nisam vjerovala da je to moguće. Uslužnu ženu, predanu ljubavi treba nagraditi rekli su mi i mnogi prijatelji. Rekli su i da meni treba netko poput anđela sa Neba, da me ranjenu čuva, rekli su da je dosta bilo da ja uvijek ispaštam i nastradam. I sad sam svijesna toga da moja ljubav vrijedi, jer tebi služi. I onaj koji tebi služi to će za mene učiniti, jer i sama ću njemu noge miomirisnom vodom oprati i vodom i suzama zahvalnicama. Negdje su ruke koje te spoznaše, koje mole za ovakvu poput mene. Negdje je srce sa vrlinama anđela rajskih. Negdje je netko željan ljubavi moje koja sipi sa križa, nekom se drži mene bolnu, neko bi sa mnom gdje god bi ja htjela, netko bi sa mnom u smrt ako se mora, ljubav je nečija snažna istinita. Znam da je, neka mi je blagoslovljen čovjek mog života u vjekove moj milosrdni Isuse, neka me nađe ako je volja Očeva. Neka me čuva kao radost i melem u duši. Amen!


Nema komentara:

Objavi komentar