ponedjeljak, 23. listopada 2017.

ISPIŠI SA MNOM ,,ŽELJOPIS,,



Bilo bi dobro da postoji bar jednom godišnje ,,željopis,, , što ispišeš čistim srcem istog trena se ostvari! Ali za taj ,,željopis,, trebaju dvoje, jedno da bude olovka, drugo papir. I onda si lipe porukice svaki dan ispisuju i stvore knjigu života. Ne treba ljudima čarobnjaka i ti ludosti, dovoljno im je za ispunjenje zajedničko obećanje i molitva. Male stvari, učinjene iskrenom željom srca djeluju čudesno na život. Ispisati ćeš jednom sa mnom želju, krasopisom... pusti one moje bolne švrakopise tada prolupam od boli, tada nisam uračunljiva, znaš da sam ja ustvari sama ljubav. Eto, došlo mi da ovu svoju idejicu nazovem, ,,željopisom,, ispisati ćemo želju života vrijednu, gdje god ti poželiš, možemo je staviti u staklenu bočicu, otići na obalu kada sviće i pustiti je u more koje nam dođe kao milosrđe Božje, velike su rajske dubine slađano moje, sve ćemo Gospodu prepustiti. I ova moja želja danas, na dan 23.10.2017. je željopisom pisana, kao i svaka molitva za nas, za sve ljude bolne, uplakane. Neka im se svima ispune molitve, makar mi bili zadnji, samo da bude tajnosti moja, samo da me poneseš u Raj iskrenim krilima, samo da doživim bar sekund bezbola koje čuvaš u srcu za mene, samo da te dotaknem, da opipam lice čovjeka sa vrlinama anđela, bit će mi dovoljno da ne mislim da sam u bolu fatamorganu doživljavala, ipak Bogu fala što si mi oaza u pustinjama, nadanje moje, moja misao i svakodnevna molitva koju nikome ne dam, ni tami, ni boli, od nas ne odustajem otkada za ljubav znam, čuvar si mojim ranama, ljubav prva do Isusa, neka te blagoslovi Presveto srce Isusovo, neka ti pokaže srcu put do mene, amen!     






Nema komentara:

Objavi komentar