nedjelja, 15. listopada 2017.

OBEĆANJE

Napastovala si me silo tame, bičevala me od malena porugama, bolesnim rogovima me bola u srce vjerno ljubavi. Što si željela... mene Božju utamničiti. Pa daj... ja sam obasjana svjetlom Kristovim i nisu me ubile tvoje moći razorne. Ni bijele sobe ni igle, ni poruge, ni sud, i što i sad hodim u bolu što te boli briga, ne kažem da je to zbog tebe. Ti nemaš ništa sa mnom, što Gospod poželi samo to meni može da bude. I što sam na izgled nesavršena, to jesam u nevjernim očima, a oni koji Boga ljube vidjet će u meni požrtvovnu princezicu Jeruzalemsku, koja se unatoč patnji smije pod križem, plešu drhtave kosti za Isusa. Duh Sveti moju dušu ispunjava i bolje ti je da odstupiš od mene siledžijo, pogani stvoru ponositi. Nevidljiva ću ti postati, jer Raj me obasjava svjetlošću ozdraviteljskom. Da znaš molim da se obratiš...da se pokaješ što si na zemlju pao. Znam da će ljubav ovakvih poput mene iskorijeniti na zemlji zlo, nećeš postojati. Jahve je Svemoguć, Isus nije uzalud krv presvetu za grijehe svijeta prolio i Bogorodica nije krunicu zalud svijetu darovala, pobjedu nose ljudi Božji iz plemena Jeruzalemskoga. Obećavam suzama svijeta i znoju Isusovu da ću trpiti zbog vjere i ljubavi....zbog svega onog što je Isus za svijet učinio. Amen.
Bilaj, 13.10.2017.

Nema komentara:

Objavi komentar