četvrtak, 31. kolovoza 2017.

LJUBAVI VJERE MOJE 😇

U srcu mome spavaš,
svjetlošću rajskom dušu mi ispunjavaš!
Priznaješ mi da nisi samo čovjek,
da si moj anđeo čuvar!
I grlim sveta vjerovanja,
dio si mog postojanja!

Dođem ti kao roj zvijezdica,
Mjeseče moj, tajno moja
zagrljena svjetlom ljubavi moje!

Sve si ti meni, jesi
uz Boga i Bogodicu,
vjera si moja!

Živjet ću i umrijet ću,
sa imenom tvojim
na molitvenim usnama,
tko da mi bolnoj zabrani
vjeru u čudesa Svevišnjega!

Gdje sam ja tu si i ti,
osjećaj si voljeni!

Otac me blagoslivlja suzama,
ali i onim snažnim osmjesma,
u kojima mi živimo
kao dodir duša,
kao ljubav nad ljubavima,
kojoj se Isus raduje!

Volim ovu bol,
samo zato jer me
raspjevala,
jer mi je tebe stvorila,
dok sam se
Bogu i Bogorodici molila!

Kuda ćemo ja i ti voljeni,
Duh Sveti zna,
neka životom svojim
tješiteljskim krilima upravlja!
Hosana pjevajmo anđele,
sva slava nebesima,
jer u srcu postojimo
za zauvijek!

Ako čuješ u snovima anđele!
Pssst, ma znaš ti tko je! 

Nema komentara:

Objavi komentar